123tinki.nl

Online

content

 

 

Online puppytraining

Landingpages

blogs

Het verhaal

Om het online hondenplatform 123Tinki.com te lanceren moet er niet zomaar content worden geproduceerd, de content moet écht goed zijn. Zo goed dat  het alle andere content in de zoekmachines overtreft. Storypro wordt gevraagd voor het schrijven van verschillende landingpages en premium blogs. 

De vraag

SEO-content is normaal niet iets waar Storypro voor warm loopt. Vooral niet als het gaat om de kwantiteit (snel en veel produceren, de kwaliteit doet er niet toe). Maar deze vraag ging niet over kwantiteit, maar over kwaliteit: we willen de beste content die er online te vinden is over honden. Oké, zo’n uitdaging? Graag.  Storypro is gevraagd om met een journalistieke blik te kijken naar de zoekwoorden, en de vragen die mensen online stellen over alles wat met hun trouwe viervoeter te maken heeft.

Het antwoord

De verhalen die Storypro schrijft geven goed en uitgebreid antwoord op alle vragen die online gesteld worden. En het zijn artikelen die niet alleen veel woorden bevatten, maar ook een verhaal vertellen. Belangrijk, want je wilt ook dat mensen het artikel blijven lezen en niet snel vertrekken van je site (Google ziet namelijk alles). Storypro schrijft verschillende landingpages, blogs van meer dan 2500 woorden en later helpt Storypro ook bij het opzetten van de online puppytrainingen die 123Tinki.com lanceert als eerste online hondenschool van Nederland. 

Resultaten

Wat heeft Storypro opgeleverd?

Landingpages
Storypro bijt zich vast in onderwerpen als ziektekosten voor honden, hondenverzekeringen en allerlei medische problemen waar je als hondenbaasje mee te maken kunt krijgen. De research en het schrijfwerk levert verschillende landingpages op die geschreven zijn om goed te scoren in de zoekmachines.
Blogs

40 redenen om je hond wel of juist niet te verzekeren. Tips, stappenplannen, advies. Als het over honden gaat, zijn baasjes nieuwsgierig, ze willen alles weten om hun viervoeter een zo prettig en fijn mogelijk leven te bieden. Storypro schrijft tientallen blogs die diepgang bieden en bezoekers écht antwoord geven op hun vragen. 

Persberichten
Om als nieuw online hondenplatform zichtbaar te worden, is free publicity een belangrijk onderdeel van de lanceringsstrategie. Storypro helpt met het verwerken van de onderzoeksgegevens tot goede nieuwsberichten en persberichten. Alles op maat geschreven voor verschillende media en doelgroepen. 

 

E-books

Om te zorgen dat meerdere mensen zich inschrijven voor de nieuwsbrief en hun emailadres achterlaten, produceert Storypro verschillende e-books. Deze worden gratis aangeboden en bieden waardevolle content voor hondenbezitters, zodat bezoekers niet twijfelen en ook daadwerkelijk hun mailadres achterlaten in ruil voor een e-book.

Content puppy-academy
Na de lancering ontwikkelt het platform zich niet alleen als de vergelijkingssite op het gebied van alle producten en diensten voor honden en hun baasjes. Tinki wordt ook de eerste online hondenschool van Nederland. Storypro werkt en denkt mee met het opzetten van de eerste online puppytrainingen. Van persbericht tot videoscript.  
Mediastrategie
Hoe kunnen we gebruik maken van free publicity? Wat is PR-technisch leuk en goed om te doen? Storypro denkt mee over creatieve en slimme invalshoeken om Tinki ‘in het nieuws’ te krijgen. Met de extra aandacht krijgt het nieuwe hondenplatform nieuwe backlinks, waardoor ook de resultaten in zoekmachines toenemen. 

 

storypro academy

Zelf aan de slag met je online content?