Verhalende content

Interviews, klantcases, blogs. Storypro is gespecialiseerd in het schrijven van verhalende content.  

Besteed je verhaal uit

Interviews waarin mensen met hun verhaal echt uit de verf komen. Vlot geschreven reportages ‘alsof je erbij was’ en toegankelijke blogs en artikelen die aansluiten bij je doelgroep. Ingewikkeld verhaal? Taaie of saaie materie? Graag. Juist dan biedt een verhaal uitkomst. Storypro schrijft in opdracht de verhalen die jou helpen om zichtbaar te zijn en te blijven bij je doelgroepen. 

Breng de verhalen in je organisatie tot leven 

Interviews

Je klanten, medewerkers, inwoners, projectpartners. Veel mensen om je heen zijn een verhaal waard. Interviews leveren echte verhalen van echte mensen op. Dat maakt je content persoonlijk, authentiek en het delen waard.

Ervaringsverhalen

Niets zo waardevol en inspirerend als de ervaring van anderen. Interview cliënten, klanten of inwoners en krijg niet alleen nieuwe inzichten, maar deel de ervaringen uit je doelgroep met je doelgroep.  

Klantcases

Blije klanten, mooie cases? Je hoeft jezelf als bedrijf niet op de borst te kloppen en op te scheppen. Laat jouw klanten vertellen hoe jij je ze als bedrijf geholpen hebt en inspireer anderen met de oplossing. 

Reportages

Op locatie een verhaal maken, sfeer proeven, mensen interviewen, verslag leggen: reportages kun je op verschillende manieren inzetten. Evenementen, bijeenkomsten, kick-offs, lezingen. Verhalen te over.

Blogs

Een blog is de perfecte manier om jezelf regelmatig onder de aandacht te brengen. Je deelt kennis, blijft ‘top of mind’ en bouwt op een sympathieke manier aan je relaties. Een onmisbaar fundament voor je contentmarketing. 

Artikelen

Van nieuwsbericht tot achtergrondartikel. Een nieuwtje en wat achtergrond is altijd geliefd. Jij hebt wat interessants te delen met je volgers op social media. Die zijn en blijven op die manier net als jouw organisatie altijd up to date.

Persberichten

Zo nu en dan verdient je verhaal een groter podium. Als je echt wat nieuws te melden hebt bijvoorbeeld. Of als je zou willen dat je wat nieuws te melden hebt. Want nieuws is – hoe raar dat ook klinkt – gewoon te maken.

Columns

Columns zijn geweldig om te lezen, maar moeilijk om te schrijven. Ben je niet zo’n schrijver en moet je vanuit je functie een voorwoord of column schrijven, dan kan Storypro je uit de brand  helpen als ‘ghostwriter’.

Ebooks

Verdieping is vaak meer dan welkom online. Mensen die écht iets willen weten over het onderwerp waar jij veel weet, zijn vaak bereid hun gegevens te delen in ruil voor waardevolle informatie. Daarom zijn e-books ware leadmagnets

Fotografie

“Maak je ook foto’s” Het antwoord daarop: nee, ieder z’n vak. Maar gelukkig zitten er ontzettend veel fantastische fotografen in het netwerk die snel ingezet kunnen worden en foto’s aanleveren om je verhaal professioneel te presenteren. 

Magazines

Een magazine maken is een vak apart. De wisselwerking tussen tekst en beeld, goede koppen, interessante rubrieken en formats, het aansturen van verschillende processen. Wil je als organisatie een magazine maken? Storypro kan je van a tot z ondersteunen.

Kranten

Van het schrijven van een advertorial tot het bedenken en maken van een complete krant of bijlage. Storypro beheerst het proces tot in de puntjes en heeft een netwerk van vormgevers tot fotografen om voor jouw organisatie in te zetten.  

storypro academy

Zelf aan de slag met je content?

Moet je veel schrijven en wil je wel weer eens wat praktische tips of feedback op je huidige teksten? Storypro Academy biedt verschillende schrijftrainingen aan voor professionals.

Storypro werkt(e) onder andere voor: